تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمستان و سرما در این خانه ها جایی ندارد

کد خبر: ۴۵۲۸۳۸

۶۲۵  بازدید

مدهای دکوراسیون خونه خیلی زود به زود عوض میشن، اما خونه ای که فضاش به شما احساس آرامش بده و لحظه شماری کنین برای اینکه بهش برسین کم پیدا میشه.

وب سایت بهتر از دیروز: مدهای دکوراسیون خونه خیلی زود به زود عوض میشن، اما خونه ای که فضاش به شما احساس آرامش بده و لحظه شماری کنین برای اینکه بهش برسین کم پیدا میشه. برای گرم کردن خونه در روزای کوتاه زمستون ایده هایی براتون داریم که مطمئنیم خوشتون میاد.

زمستون و سرماش تو این خونه ها جایی نداره !

همه دلشون میخواد وقتی به خونه فکر میکنن یه فضای آرامش بخش و صمیمی یادشون بیاد که خستگی ها توش به در میشه و پر از انرژی های مثبت و عشقه .

اگر در خونه تون کمبود این انرژی رو حس میکنید ایده های براتون داریم که خونه تون رو تبدیل به یه نقطه رویایی برای خودتون و مهمون کنین :

 
1 - از نور و گرمای شومینه غافل نشین. وقتی خورشید غروب میکنه و هوا رو به تاریکی میره آتیش شومینه رو روشن کنید، یه لباس راحت بپوشید، خودتون رو به یه فنجون داغ چای مهمون کنید و از سرمای پشت پنجره و گرمای توی خونه لذت ببرید.

زمستون و سرماش تو این خونه ها جایی نداره !

2 - یکی از راههایی که میتونید خونه تون رو نورانی کنید استفاده از ریسه هایی هست که به راحتی تو بازار میتونید پیداشون کنید. اگر آدم خاطره بازی هستید میتونید از عکسهای زیباتون پرینت گرفته و یه دیوار خاطره با این ریسه ها بسازید. زمستون و سرماش تو این خونه ها جایی نداره !

3 - برای خودتون یه گوشه دنج مخصوص درست کنید. هیچ چیز مثل یه مبل راحتی که توش یه پتو و بالش گرم گذاشته شده بعد از خستگی روز حالتون رو جا نمیاره. اگر این مبل نزدیک به یه نمای زیبا از پنجره و یا کتابخونه ای که توش کتابای مورد علاقه تون رو نگه می دارین باشه که چه بهتر! زمستون و سرماش تو این خونه ها جایی نداره !

4 - دورهمی های دوستانه تون رو با نور شمع برگزار کنید. شمع ها چه کوچیک و چه بزرگ حالت رمانتیکی به میز شام تون میدن و باعث میشن مهمونی تون گرم تر و غذاها خوشمزه تر به نظر بیان. زمستون و سرماش تو این خونه ها جایی نداره !

5 - اگر از خونه کار می کنید یا میز مطالعه ای دارید که اوقات زیادی رو اونجا میگذرونید مطمئن بشین که همه وسایل مرتب چیده شده باشن. از قدرت نظم برای زیبایی اتاق تون غافل نشین. زمستون و سرماش تو این خونه ها جایی نداره ! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمستان و سرما در این خانه ها جایی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..