تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای تهران از وضعیت قرمز خارج شد، اما ۸ منطقه در محدوده هشدار هستند

هوای تهران از وضعیت قرمز خارج شد، اما ۸ منطقه در محدوده هشدار هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باعدد ۱۴۲، هوای تهران ۱۱ واحد با کیفیت‌تر از دیروز است. روز یکشنبه هوای ناسالم برای همه گروه‌های جامعه در تهران حاکم بود؛ ۱۵۳ و وضعیت قرمز. اما امروز با بادی که شب گذشته وزید، هوا به وضعیت نارنجی رسید، هرچند که تنها ۸ واحد تا رسیدن به محدوده قرمز و هشدار فاصله دارد. 

با این حال همچنان ۸ منطقه تهران همچنان در محدوده قرمز هستند؛

بدترین هوای تهران در ایستگاه‌های واقع در شمال و جنوب منطقه ۲ ثبت شده است؛ ۱۷۱. پس از آن ایستگاه سنجش در شادآباد منطقه ۱۸ قرار دارد با عدد ۱۷۰. رتبه بعدی با عدد ۱۶۶ به ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس اختصاص دارد؛ مرز منطقه ۲ و ۶ و در همسایگی گیشا.

رتبه بعدی را شهرری با عدد ۱۶۱ دارد، سپس ایستگاه منطقه ۴ با عدد ۱۵۷ و در آخر هم ایستگاه‌های واقع در منطقه ۱۱ و منطقه ۷ هوای به شدت آلوده‌ای را نشان می‌دهند.

فقط ایستگاه منطقه ۱۹ هوای پاکی را نشان می‌دهد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای تهران از وضعیت قرمز خارج شد، اما ۸ منطقه در محدوده هشدار هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..