تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابوالحسن داودی با «هزارپا» به سینمای کمدی بازمی‌گردد

ابوالحسن داودی با «هزارپا» به سینمای کمدی بازمی‌گردد

فرهنگ > سینما - شورای صدور پروانه ساخت مجوز تولید سه فیلم سینمایی ازجمله یک کمدی به کارگردانی ابوالحسن داودی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم نامه‌های «دیوانگی» به تهیه‌کنندگی حسن شکوهی ، کارگردانی و نویسندگی رضا قهرمانی در ژانر حادثه‌ای، «ملکه جیجانکو» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسن نجفی در ژانر اجتماعی و «هزار پا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رخشان، کارگردانی ابوالحسن داودی و نویسندگی علیرضا جزینی در ژانر کمدی اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

داودی پیش از این فیلم‌های کمدی پرطرفداری چون «نان، عشق و موتور 1000» و «جیب‌برها به بهشت نمی‌روند» را کارگردانی کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابوالحسن داودی با «هزارپا» به سینمای کمدی بازمی‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..