تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح موضوعات جنجالی جوانان در یک برنامه تلویزیونی

طرح موضوعات جنجالی جوانان در یک برنامه تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه ترکیبی «دین‌دات‌آی‌آر» با نگاهی جدید به موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی با حضور کارشناسان برجسته رسانه و دین، آماده پخش از شبکه سوم سیما شد.

سید مجتبی طباطبایی تهیه‌کننده برنامه درباره «دین‌دات‌آی‌آر» گفت: «این برنامه به دنبال طرح موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی و پاسخ به شبهات و سئوالاتی است که در بطن جامعه به خصوص در ذهن جوانان پیرامون دین همواره وجود داشته و در رسانه کمتر به آنها پرداخته شده است. می‌خواهیم با قالبی جدید در برنامه سازی به دین و سئوالات پیرامون آن بپردازیم و سعی کرده‌ایم در این برنامه از امکان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط گیری هر چه بیشتر و بهتر با مخاطبان جوان حاضر در این فضاها استفاده کنیم.»

طباطبایی ادامه داد: «پروژه تلویزیونی «دین‌دات‌آی‌آر» با حدود شش ماه کار مطالعاتی و پژوهشی آغاز شد و ماحصل این برنامه حاصل تلاش یک کار تیمی متشکل از جمعی از دانشجویان، روحانیون، کارشناسان حوزه ارتباطات و رسانه است. همچنین در اجرای آیتم‌های مختلف برنامه از چند مجری جوان به صورت ترکیبی استفاده شده است.»

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: «دکتر احمد خجسته، سیدرضا میرکریمی، علی درستکار، محمدمهدی عسگرپور، نجم‌الدین شریعتی، عبدالمجید رکنی، سید مجید امامی، سیدمحمدرضا خوشرو، حجت‌الاسلام محمود ابوالقاسمی، عرفاتی، حاج ابراهیمی، وحیدپور، استاد الهی و... از جمله کارشناسانی بوده اند که در حوزه‌های مختلف برنامه با ایشان به گفت‌وگو نشسته‌ایم.»

برنامه تلویزیونی «دین‌دات‌آی‌آر» به تهیه‌کنندگی سید مجتبی طباطبایی تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که بزودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح موضوعات جنجالی جوانان در یک برنامه تلویزیونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..