تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی متولیان وقف با کارهایشان مردم را از سنت حسنه وقف دور کرده‌اند

حجت‌الاسلام سید علیرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره احتمال تشکیل فراکسیون وقف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر در همان کمیسیون فرهنگی به سنت حسنه وقف و فرهنگ وقف توجه شود، دیگر نیازی به تشکیل فراکسیون وقف نخواهد بود.

وی افزود: تشکیل فراکسیونها تاثیرگذار نیست و بعضی از نمایندگان برای اینکه موقعیت و نفوذشان را در آن سازمان یا وزارتخانه افزایش دهند، فراکسیونی را تشکیل داده و نمایندگان دیگر را هم در آن فراکسیون عضو می‌کنند؛ فراکسیونها هر چند ماه یک بار جلسه‌ای را تشکیل داده که آن هم هیچ مشکلی از حوزه مربوطه را حل نمی‌کند.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه بعضی از متولیان وقف با کارهایشان مردم را از سنت حسنه وقف دور کرده‌اند، تصریح کرد: بعضی از وقفها، خاص بوده و به عنوان مثال واقف پسر خود را که در خارج از کشور زندگی می‌کند به عنوان متولی قرار داده که آن فرد به موقوفه رسیدگی نکرده و فقط دید مادی به آن دارد و وقتی به مسئولان اوقاف می‌گفتیم با این افراد برخورد کنید، آنها می‌گفتند قانونی برای برخورد با این افراد وجود ندارد.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه هیچ لایحه‌ای از طرف دولت در موضوع وقف تقدیم مجلس نهم نشد، تاکید کرد: سازمان اوقاف اگر می‌خواهد موفقیتهای بیشتری کسب کند باید به وسیله لایحه از طرف دولت یا ارائه طرح توسط نمایندگان، خلأ قانونی در حوزه وقف را پُر کند.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی متولیان وقف با کارهایشان مردم را از سنت حسنه وقف دور کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..