تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف پدیده کارتن خوابی در کشور در گرو اعتبارات حوزه پیشگیری

 به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،مجید رضا زاده در گفت و گو با  میزان گفت: درخواست خود مبنی بر افزایش اعتبارات حوزه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور را ارائه کرده ایم و در صورتی که این اتفاق محقق شود، تا حدود زیادی از پدیده کارتن خوابی در کشور کاسته خواهد شد.
وی افزود: برچیده شدن کامل پدیده کارتن خوابی در کشور ممکن بوده و می توان تعداد کارتن خواب ها را با برنامه ریزی برای این قشر کاهش داد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با ارائه آماری از تعداد مراکز درمان ترک اعتیاد در کشور اظهارکرد: در حال حاضر 2 هزار و 400 مرکز برای درمان اعتیاد و کاهش آسیب در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد هزار و 100 مرکز ویژه خدمات سرپایی روزانه و مابقی مراکز ترک اعتیاد میان مدت (کمپ) هستند.

رضازاده در خصوص فعالیت مراکز TC در سراسر کشور تصریح کرد: هم اکنون 30 مرکز تحت عنوان مراکز TC در سراسر کشور فعالیت می کنند که در این مراکز به افراد بهبود یافته از اعتیاد خدمات مختلف از قبیل آموزش در راستای توانمندسازی ارائه می شود.

وی با ارائه آماری از تعداد مراکز سرپناه شبانه سازمان بهزیستی اظهارکرد: سازمان بهزیستی کشور در سراسر کشور 50 مرکز به عنوان سرپناه شبانه برای معتادین در اختیار دارد که افراد معتاد می توانند در این مراکز شب را به صبح برسانند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت مراکز کاهش آسیب سازمان بهزیستی کشور اذعان کرد: مراکز "دی ای سی" سازمان بهزیستی جهت کاهش آسیب در نظر گرفته شده و در این مراکز افراد معتاد می توانند سرنگ و سایر خدمات بهداشتی را دریافت کنند.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف پدیده کارتن خوابی در کشور در گرو اعتبارات حوزه پیشگیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..