تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی نخستین فن بازار تخصصی در حوزه گاز

رئیس فن بازار ملی ایران از راه اندازی نخستین فن بازار تخصصی در حوزه گاز خبر داد و گفت: بنا داریم اولین فن بازار تخصصی در حوزه گاز را برای ایجاد بازار فناوری در این حوزه راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  و  نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس،  اکبر قنبر پور با بیان اینکه ضروری است که یک نهاد حاکمیتی متولی شود تا بتوانیم فن بازار تخصصی در آن حوزه را راه اندازی کنیم، گفت: با شرکت گاز مذاکراتی داشتیم تا بتوانیم قراردادی در این زمینه منعقد کنیم.

وی گفت: از آنجا که نفت و گاز از جمله حوزه های مهم کشور به شمار می رود تصمیم بر راه اندازی بازار فناوری یا فن بازار در حوزه گاز گرفتیم و مکلفیم در فناوری های اولویت اول نقشه جامع علمی کشور فن بازار تخصصی ایجاد کنیم.

قنبرپور افزود: فن‌بازار به‌معنای بازار فناوری، محلی برای مبادلات فناوری است؛ در بازار فناوری فن‌بازارها نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات فناوری به «عرضه‌کنندگان»، «متقاضیان»، «کارآفرینان» و «سرمایه‌گذاران» دارند.

رییس مرکز فن بازار ملی ایران با بیان اینکه در فن بازار در خصوص مراحل انتقال فناوری مشاوره هایی به فناوران صورت می گیرد، عنوان کرد: همچنین در فن بازار به فناوران مشاوره هایی برای تجاری سازی فناوری ارائه می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی نخستین فن بازار تخصصی در حوزه گاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..