تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ خاموش 2 نوجوان در کرمانشاه

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از فوت دو نوجوان خبر داد و گفت: علت مرگ این دو نوجوان، احتمالا مسمومیت با گاز منوکسیدکربن بوده است.

اکبر آزادی  اظهار کرد: ساعت حدود 21 شب گذشته (12 دی) طی تماسی از سوی پلیس کلانتری آزادگان با مرکز فوریت‌های پزشکی، گزارشی از احتمال مسمویت دو نوجوان با گاز منوکسید کربن به ما اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از اعزام نیروی‌های اورژانس به محل حادثه مشخص شد که دو نوجوان فوت شده‌اند و مدت زیادی نیز از مرگ آنها می‌گذرد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه این دو پسر نوجوان 17 و 18 ساله در طبقه زیرزمین یک آپارتمان تنها بودند، یادآوری کرد: بخاری این منزل روشن بود و لوله دودکش آن در داخل آب قرار داده شده بود و همین امر احتمال مسمویت این دو نوجوان با گاز مونوکسید کربن را تشدید می‌کند.

آزادی افزود: علت نهایی مرگ این دو نوجوان باید توسط پزشک قانونی تایید شود.

وی خاطرنشان کرد: این دو نوجوان ساکن شهرک پردیس بودند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه سپس توصیه‌هایی برای جلوگیری از مسمومیت در فصل زمستان داشت و از مردم خواست نکات ایمنی را رعایت کنند و از سالم بودن وسیله گرمایشی و باز بودن راه دودکش آن مطمئن شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ خاموش 2 نوجوان در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..