تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومیت شدید مهاجم حریف قطری استقلال

کد خبر: ۴۵۳۳۶۷

۵۹۸  بازدید

یکی از بازیکنان کلیدی تیم السد قطر حریف استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شد.

خبرگزاری تسنیم: خلفان ابراهیم، مهاجم السد و تیم ملی قطر در جریان تمرینات تیمش به شدت از ناحیه عضلانی دچار مصدومیت شد و بنا بر پیش‌بینی رسانه‌های قطری سه هفته باید به استراحت مطلق بپردازد.

در این میان روزنامه الشرق قطر نیز با انتشار خبری از حضور خلفان ابراهیم در مرکز پزشکی فیفا در دوحه خبر داد تا تحت درمان قرار بگیرد و مهیای بازی‌های لیگ ستارگان قطر و دیدار مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم استقلال تهران شود.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و السد قطر 18 بهمن ماه سال جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و تیم برنده در گروه A لیگ قهرمانان آسیا به همراه تیم‌های الاهلی امارات، لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان قرار می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومیت شدید مهاجم حریف قطری استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..