تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر زن معروف کشور به شبکه جم پیوست +عکس

بازیگر زن معروف کشور به شبکه جم پیوست +عکس

به گزارش ایران ناز در ادامه  جنجال پیوستن بازیگران مشهور و معروف ایرانی به کانال جم در ترکیه ، سارا باهنر بازیگر 32 ساله کشورمان نیز به شبکه جم پیوست. به گزارش ایران ناز خبر میرسد «سارا باهنر» هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینما نیز به این شبکه پیوسته است.

 

سارا باهنر را پیش از این در سریال «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی دیده بودیم و تله‌فیلم‌های «پیله‌‌سرا»، «یک دماغ نا‌قابل»، «بی‌خوابی شیرین»، «ایلیا در سرزمین غول‌ها» و… نیز بازی کرده بود.

بازیگر زن معروف کشور به شبکه جم پیوست +عکس

خانم باهنر در فیلم سینمایی «شکاف» به کارگردانی «کیارش اسدی‌زاده» و تئاتر «قصه‌های از هر نظر سیاسی» نیز ایفای نقش کرده بود.

وی متولد ۱۹ شهریور ۱۳۶۳ در تهران و دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری تهران است. گفته می‌شود که هم اکنون در برابر دوربین «احمد گرشاسبی» در فیلم «ملاقات در مه» برای شبکه جم حاضر شده است.

مطالب مرتبط:

بازیگر ایرانی شبکه جم دستگیر و دیپورت شد +عکس

افشاگری بازیگر مشهور درباره شبکه جم

فیلم عصبانیت رامسین کبریتی از مسخره شدن در جم

کامنت جالب نواب صفوی برای بازیگر ایرانی جم +عکس

مصاحبه با صدف طاهریان درباره همکاری با جم تی وی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر زن معروف کشور به شبکه جم پیوست +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..