تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپ بخورید، لاغر شوید!

کد خبر: ۴۵۱۸۸۷

۴۹۹  بازدید

همه ما دوست داریم بدون احساس گرسنگی و در کنار خوردن غذاهای خوشمزه، لاغر شویم! با خوردن سوپ این امر برایتان میسر خواهد بود.

وب‌سایت زیبامون: همه ما دوست داریم بدون احساس گرسنگی و در کنار خوردن غذاهای خوشمزه، لاغر شویم! با خوردن سوپ این امر برایتان میسر خواهد بود.

 سوپ بخورید، لاغر شوید!  
رژیم‌های زیادی بر پایه سوپ کلم وجود دارند. اما سوپ به قدری غذای سالمی است که پیش خودمان گفتیم، چرا فقط سوپ کلم؟ سوپ مرغ، سوپ قارچ و سوپ دیگر سبزیجات هرکدام به نوبه خود سهم زیادی در کاهش وزن شما خواهند داشت. به خصوص در فصل زمستان، به جای خوردن سالادهای همیشگی و یا ساندویچ‌های خانگی کم کالری، شب‌ها برای خودتان سوپ درست کنید و مطمئن باشید از خوردن آن لذت زیادی خواهید برد!

حجم سوپ به نسبت کالری آن خیلی بیشتر است. چرا که از مقدار زیادی آب تشکیل شده‌است. اگر قرار بود به همان اندازه یک کاسه سوپ، غذای خشک می‌خوردیم، مطمئنا چندین برابر کالری بیشتری به بدنمان می‌رسید.


سوپ به راحتی حجم معده را پر کرده و در نتیجه تا مدت بیشتری احساس سیری خواهید کرد. یک کاسه سوپ حداکثر 300 کالری دارد که البته شما به میزان اشتهای خود آن را میل می‌کنید. در این میان سعی کنید از خوردن کربوهیدرات‌های مضر در کنار سوپ، مانند پاستا و نان خودداری کنید.


خوردن سوپ هم بدن شما را سالم و مقاوم می‌کند و هم به علت گرما بخشیدن، متابولیسم بدنتان را بالا می‌برد. سوپ می‌تواند سرشار از مواد مغذی باشد. شما در سوپتان، بسته به نوع آن، می‌توانید از انواع سبزیجات و پروتیین‌ها استفاده کنید.


سبزیجات به عنوان فیبرهای محلول و غلات مانند جو و برنج قهوه‌ای به عنوان فیبرهای غیرقابل حل، کاملا نیاز بدن شما به فیبر را تامین کرده و هضم غذا را برایتان راحت‌تر می‌کنند.

سوپ‌ها طبیعتا چربی کمی دارند. پس اضافه شدن انواع پروتیین مانند گوشت و مرغ به سوپ، نه تنها باعث چاقی شما می‌شود، بلکه شما را سالم و متناسب نگه می‌دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپ بخورید، لاغر شوید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..