تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شماره گیری 0098 و 98+ از داخل کشور هزینه رومینگ ندارد

بر اساس اعلام مخابرات و بر خلاف مطالب منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، شماره‌گیری ۹۸+ و ۰۰۹۸ از داخل کشور، هزینه رومینگ ندارد.

چند روزی است در شبکه‌های اجتماعی، مطلبی منتشر شده است که عنوان می‌کند گرفتن ۹۸+ یا ۰۰۹۸ در ابتدای شماره از طریق موبایل در داخل کشور هزینه رومینگ برای مشترک به همراه خواهد داشت.

در این رابطه و برای رفع ابهام، شرکت مخابرات ایران اعلام کرد گرفتن پول اضافه‌تر از مشترکان به خاطر شماره‌گیری ۰۰۹۸ و ۹۸+، واقعیت ندارد و از نظر سیستمی تفاوتی میان شماره‌گیری ۰۰۹۸ یا ۹۸+ با صفر از داخل کشور تفاوتی در هزینه‌ها و تعرفه‌ها ندارد.‌‌

بر اساس اعلام مخابرات، شماره‏‌گیری کد ۹۸+ برای تماس با شماره‏‌های داخل کشور به‌عنوان تماس بین‌الملل شناخته نمی‌شود و هزینه رومینگ از مشترکان دریافت نخواهد شد. استفاده از کد بین‌الملل ایران برای شبکه مخابرات کشور شناخته‌شده است و در صورت شماره‏‌گیری کد ایران قبل از شماره تلفن مقصد، تماس داخلی محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شماره گیری 0098 و 98+ از داخل کشور هزینه رومینگ ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..