تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: بلافاصله تصمیم‌های اوباما را لغو می‌کنم

به گزارش افکارنیوز،

«شان اسپایسر» سخنگوی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد: ترامپ پیش‌بینی کرده است به‌محض ورود به کاخ سفید، دست به کارهای بزرگی بزند از جمله لغو تصمیمات و قوانین اتخاذ شده توسط دولت قبلی.

اسپایسر به شبکه تلویزیونی «ای‌بی‌سی» گفت: «رئیس‌جمهور منتخب، که بیستم ژانویه سوگند یاد می‌کند، قرار است تعداد زیادی حکم ریاست‌جمهوری را برای لغو قوانین و تصمیمات اتخاذ شده طی 8 سال ریاست‌جمهوری باراک اوباما که مانع از رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی شده‌اند را صادر کند؛ البته وی تأکید کرده است است که «این تنها در یک موضوع نخواهد بود بلکه چندین موضوع بسیار مهم را شامل خواهد شد.»

ترامپ، که برای گذراندن تعطیلات به ایالت فلوریدا رفته است، همچنان به فعالیت بحث‌برانگیز خود در توئیتر ادامه می‌دهد.

سخنگوی ترامپ در این‌باره گفت: «تصور من این است که فعالیت ترامپ در توئیتر به نوعی، مطبوعات سنتی را آزار می‌دهد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: بلافاصله تصمیم‌های اوباما را لغو می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..