تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوخو ۱۰۰ ایراد فنی دارد/خرید منتفی است؛ رایزنی برای اجاره

مقصود اسعدی سامانی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در مذاکرات ایرلاین های ایرانی و شرکت سوخو بحث خرید هواپیما  مطرح نیست زیرا این نوع هواپیما هنوز برای شرکت های هواپیمایی شناخته شده نیست.

وی ادامه داد: ورود هواپیمای سوخو ۱۰۰ به ایران، تنها به صورت اجاره انجام می شود ضمن اینکه باتوجه به زمین‌گیر شدن این هواپیما به علت مشکل ایجاد شده در دُم آن، بحث اجاره هم با اما و اگرهایی مواجه است و شرکت سوخو باید ایراد موجود را برطرف کند.

به گفته دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، سه شرکت هواپیمایی خصوصی مایل به اجاره این نوع هواپیما هستند و برای بررسی بیشتر امکانات و ویژگی های آن ترجیح می دهند که به جای خرید، اقدام به اجاره کنند.

اسعدی، اظهار داشت: اگر در مدت زمان اجاره، هواپیمای سوخو ۱۰۰ توانست توانمندی خود را ثابت کند می توان به خرید این نوع هواپیما درآینده امیدوار بود.

این مقام مسئول بخش خصوصی بیان کرد: با وجود تمایل شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دولتی برای اجاره سوخو ۱۰۰ اعلام آمادگی نکرده اند ضمن اینکه به نظر می رسد زمین‌گیر شدن این هواپیما در تصمیم گیری ایرلاین ها برای اجاره موثر است و اگر ایراد فنی مهمی در سوخو باشد امکان منتفی شدن تصمیم شرکت ها وجود دارد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی چندی پیش در مصاحبه با خبرگزاری مهر از ابراز تمایل اغلب شرکت های خصوصی برای خرید سوخو ۱۰۰ خبر داده بود. حتی نمایش هوایی این هواپیما در تهران نیز نظر ایرلاین های ایرانی را به خود جلب کرده بود اما به گفته سامانی،  پس از نمایش هوایی مذکور، مشکلاتی فنی در بخش دم این هواپیما بوجود آمده که موضوع خرید این نوع هواپیما و الحاق آن به ناوگان هوایی ایران را زیر سوال برده است.

وی در ادامه به صدور مجوز موافقت اصولی با تاسیس ۶ ایرلاین جدید اشاره کرد و گفت: به این ایرلاین ها سه ماه فرصت داده می شود که شرکت را ثبت کنند و مدارک لازم برای ثبت شرکت را در اختیار سازمان هواپیمایی قرار دهند.

اسعدی تصریح کرد: براساس قانون، این ایرلاین ها ۶ ماه فرصت دارند که موافقت اصولی سازمان هواپیمایی را به مجوز بهره بردار ی تبدیل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوخو ۱۰۰ ایراد فنی دارد/خرید منتفی است؛ رایزنی برای اجاره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..