تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری در دارفور سودان/ 9 نفر کشته و 60 نفر زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری الشرق الاوسط، این درگیری ها در شهر نیرتی در استان دارفور زمانی روی داد که در یکی از محله های این شهر جسد یک نیروی نظامی پیدا شد.
نیروهای نظامی سودان همچنین در این درگیری ها دستکم 15 نفر را نیز دستگیر کردند.
سودان در هفته های گذشته شاهد موج جدیدی از اعتراضات ضد دولتی در مناطق گوناگون این کشور بوده است و این در حالی است که ناظران سیاسی اعلام کرده اند که در روزهای آینده اعتراضات شهری در مناطق گوناگون این کشور افزایش خواهد یافت و دولت این کشور با چالش های زیادی روبرو خواهد شد.
عمر البشیر که با کودتای سال 1989 بر سر کار آمد متهم به کشتار جمعی و ارتکاب جنایت های ضد بشری و جنایات جنگی در جریان درگیری های دارفور است.
دادگاه بین المللی جنایی در لاهه در سال 2009 حکم دستگیری وی را صادر کرده است و البشیر همچنان هر گونه اتهامی را تکذیب می کند.
شبک **خاورم**9365**1917**مترجم: رضا میرزائی* انتشار دهنده :سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری در دارفور سودان/ 9 نفر کشته و 60 نفر زخمی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..