تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایتی از دو حادثه هوایی هنگام برگزاری رزمایش نظامی ایران

به گزارش افکارنیوز،

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی؛ فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌ الانبیاء(ص) جزئیات جدیدی از رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 را روایت کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء اظهار داشت: در تاریخ ششم دی ماه، زمانی که در حال تست موشک‌ها و گسترش سامانه‌های پدافندی بودیم، دو هواپیمای مسافربری از مقصدهای فیلیپین و آلماتی قزاقستان به سمت دبی در حال پرواز بودند که دچار نقص و وضعیت اضطراری شدند.

وی ادامه داد: در همین حین، نیروهای پدافند هوایی که در حال برگزاری رزمایش بودند، به خاطر کمک به این دو پرواز، بخشی از توان خود را متوجه آن‌ها کردند و به آن‌ دو هواپیما کمک کردیم تا به سلامت به مقصدشان برسند و پس از پایان این مأموریت، مجدداً نیروها به برگزاری رزمایش پرداختند؛ بدون آنکه وقفه‌ای در آن ایجاد شود.

امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد: آن روز، هوا به شدت بارانی و ابری بود اما با وجود این، ما به هر دو هواپیما کمک کردیم تا سالم به مقصد برسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایتی از دو حادثه هوایی هنگام برگزاری رزمایش نظامی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..