تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستانی زیبا به روایت پرستویی در خصوص لذت زندگی

پرویز پرستویی داستانی خواندنی از پائولوکوئیلو را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وی نوشت:

"آقا و خانم میمون روی شاخه درختی نشسته بودند و غروب خورشید را تماشا می کردند. خانم میمون از آقای میمون پرسید: وقتی خورشید به افق می رسد، چه چیز باعث می شود که رنگ آسمان عوض شود؟آقای میمون گفت: اگر بخواهم همه چیز را توضیح بدهم از زندگی می مانیم.ساکت باش، بیا دل را به این غروب رمانتیک شاد کنیم.خانم میمون خشمگین شد " تو عقب مانده و خرافاتی هستی . هیچ توجهی به منطق نداری و فقط می خواهی از زندگی استفاده کنی. همان لحظه هزارپایی از آنجا می گذشت.

آقای میمون گفت: ( هزارپا ! موقع حرکت چطور همه پاهایت را هماهنگ با هم حرکت می دهی ؟)هزارپا گفت : تا حالا فکرش را نکرده ام!پس فکر کن . زن من توضیح می خواهد. هزارپا به پاهایش نگاه کرد و گفت: خوب این عضله را منقبض می کنم.نه نه ، این بهتر است ، بدنم را به این طرف متمایل می کنم.هزارپا نیم ساعت تمام تلاش کرد تا توضیح بدهد که چطور پاهایش را تکان می دهد و مدام گیج تر و گیج تر می شد.بعد که خواست به راهش ادامه بدهد دیگر نتوانست، دیگر نتوانست راه برود.

خانم میمون با ناامیدی جیغ زد: می بینی چکار کردی. خواست توضیح بدهد که چطور راه می رود و حالا اصلا نمی تواند راه برود.آقای میمون گفت: حالا می بینی چه بلائی سر کسی می آید که می خواهد توضیح همه چیز را بداند و دیگر حرف نزد و غروب خورشید را تماشا کرد. نویسنده: پائولوکوئیلو."


داستانی زیبا به روایت پرستویی در خصوص لذت زندگی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستانی زیبا به روایت پرستویی در خصوص لذت زندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..