تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهران مدیری «دورهمی» جدید می‌سازد +تصاویر

مهران مدیری درحال ضبط سری جدید مجموعه دورهمی

مهران مدیری

مهران مدیری و دورهمی

هاشم رضایت از قطعی شدن ضبط سری جدید مجموعه «دورهمی» با حضور مهران مدیری خبر داد.

پیش از این ضبط سری جدید برنامه «دورهمی» به دلیل ساخت فیلم سینمایی مهران مدیری متوقف شده بود، اما با نزدیک شدن به پایان ساخت «ساعت ۵ عصر»، برای ضبط سری جدید این برنامه، تصمیم قطعی گرفته شده است.

هاشم رضایت، تهیه‌کننده «دورهمی» ضمن اعلام این خبر و فراهم کردن مقدمات ضبط سری جدید، اعم از تغییرات دکور و همچنین حضور نویسندگان جدید، درباره اینکه «دورهمی» تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ اظهار کرد: تا هر زمانی که مردم بخواهند «دورهمی» ادامه خواهد داشت.

او در پاسخ به اینکه آیا نظر مدیران تلویزیون برای ادامه ساخت این مجموعه مساعد است؟ اظهار کرد: با تلویزیون تعامل خوبی داریم و نظر و خواسته مدیران بر این است‌ که ساخت این مجموعه ادامه داشته باشد.

جنجال تازه مهران مدیری

رضایت همچنین درباره‌ی تغییراتی که در سری جدید «دورهمی» ایجاد خواهد شد، گفت: سری جدید دورهمی تغییرات عمده‌ای نخواهد داشت.

این تهیه‌کننده درباره‌ی رویکرد برنامه نسبت به حضور مهمانان و اینکه آیا با تغییراتی مواجه خواهد بود؟ اظهار کرد: قرار نیست همه‌ مهمانانی که به برنامه «دورهمی» می‌آیند هنرمند باشند. اتفاقا به نظر می‌آید برخی از مهمانانی که غیرهنرمند بودند زمانی که به دورهمی آمدند محبوبیت و جذابیت بیشتری در میان مخاطبان پیدا کرده‌اند تا برخی هنرمندان؛ بنابراین رویکرد برنامه باید طوری باشد که مهمانانی به برنامه بیایند که مخاطبان شناختی از آنها ندارند و با حضور در برنامه معرفی می‌شوند.

این تهیه‌کننده سپس یادآور شد: در حال حاضر در حال بررسی هستیم که چه نوع مهمانانی را در سری جدید «دورهمی» به تلویزیون دعوت کنیم.

جنجال تازه مهران مدیری

رضایت در پایان یادآور شد: سرپرست تیم نویسندگان همچنان امیر وفایی است و نویسندگان جدیدی هم به مجموعه ملحق شده‌اند.

 این سری از «دورهمی» حدود دو قسمت دیگر به اتمام خواهد رسید.

ضبط مجموعه جدید «دورهمی» بنا بر اعلام قبلی، تا پایان سال ادامه خواهد داشت و ضبط آن طی روزهای آینده شروع می‌شود اما نهایتا شروع پخش آن منوط به تصمیم‌گیری مهران مدیری، کارگردان این برنامه است.

هاشم رضایت، به عنوان تهیه‌کننده «دورهمی» هم پیش از این اعلام کرده است که لوکیشن «دورهمی» با کمی تغییرات در دکور، صحنه و همچنین بخش نمایشی همراه خواهد بود.

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

شباهت جالب و قابل توجه پسر مهران مدیری به خودش ! ماشاالله چه بزرگ شده /عکس

سرانجام سریال اتاق عمل مهران مدیری چه خواهد شد؟

تصاویری از سریال نوروزی مهران مدیری

انتقاد شدید از مهران مدیری در اخبار 20:30! + تصاویر

حقایقی خواندنی از زندگی شخصی مهران مدیری 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهران مدیری «دورهمی» جدید می‌سازد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..