تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی عجیب رونالدو درباره نیمار در ضیافت پایان سال رئالی‌ها

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال‌ مادرید در جمع هم‌تیمی‌هایش شوخی غیرمنتظره‌ای درباره مهاجم برزیلی بارسلونا انجام داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای تعطیلی لالیگا، بازیکنان شاغل در فوتبال اسپانیا مشغول تجدید قوا و آماده کردن خود برای نیم فصل دوم هستند و در عین حال از تعطیلات خود هم لذت می‌برند.

باشگاه رئال‌ مادرید هم روز جمعه به مناسب پایان سال 2016 ضیافت ناهاری برای بازیکنانش ترتیب داد که در این مراسم کریستیانو رونالدو هم حضور داشت و اظهارنظری جنجالی انجام داد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

کلیپی از این مراسم منتشر شده که در آن از رونالدو درباره حلقه‌هایی که به دست دارد سؤالی پرسیده می‌شود و او که کنار مارسلو، کاسمیرو، فابیو کوئنترائو و په‌په سر یک میز نشسته‌ است، در کمال تعجب می‌گوید:«این‌ حلقه‌ها متعلق به نیمار هستند.»

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی جمله‌ای که رونالدو درباره حلقه‌هایش می‌گوید باید یک مدل شوخی در میان بازیکنان رئال مادرید یا حداقل میان تعدادی از آنها بوده باشد، هرچند بعید به نظر می‌رسد که بازیکنان برزیلی این تیم یعنی مارسلو یا کاسمیرو چنین شوخی را در مورد هموطن خود انجام دهند به خصوص که بعد از پاسخ رونالدو هیچ یک از آنهایی که با او سر یک میز نشسته بودند، واکنشی نشان ندادند.

این‌طور که پیداست رونالدو به نیمار به چشم یکی از رقبای جدید خود نگاه می‌کند به خصوص بعد از آنکه نیمار در یکی از مصاحبه‌های اخیرش گفت که تماشای بازی رونالدو برزیلی را به رونالدو پرتغالی ترجیح می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی عجیب رونالدو درباره نیمار در ضیافت پایان سال رئالی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..