تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمایل تیم ترامپ به حضور نتانیاهو در مراسم تحلیف

به گزارش افکارنیوز،

 نیویورک‌پست خبر داد تیم انتقالی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به‌شدت در تلاش است بنیامین نتانیاهو را برای حضور در مراسم تحلیف روز 20 ژانویه (اول بهمن) متقاعد کند.

یک منبع در این خصوص به نیویورک‌پست گفته است تیم انتقالی ترامپ به سرپرستی «جرد کوشنر»، داماد ترامپ در تلاش است نتانیاهو هم در مراسم روز تحلیف شرکت کند و هم پیش از این مراسم، با ترامپ ملاقاتی داشته باشد. این منبع افزود: «طرح ملاقات ترامپ با نتانیاهو هم وجود دارد. آن‌ها همیشه باهم صحبت می‌کنند. و نتانیاهو در حال صحبت در خصوص رفتن احتمالی به مراسم تحلیف است.»

نتانیاهو و ترامپ، روابط گرمی دارند. نتانیاهو از ترامپ به دلیل اتخاذ مواضعی صریح به سود اسرائیل، در تضاد با منافع فلسطینیان تمجید کرده است.

هفته گذشته نیز ترامپ پس از صدور قطعنامه سازمان ملل علیه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی – که با رأی ممتنع آمریکا تصویب شد، در دفاع از اسرائیل سخن گفت. در یکی از توییت‌های ترامپ آمده است: «اسرائیل پیشتر در آمریکا، چهره یک دوست خوب را می‌دید... اما دیگر اینطور نیست. آغازِ آن پایان، توافق (هسته‌ای) وحشتناک ایران بود، و حالا این سازمان ملل!»

ترامپ همچنین با انتشار یک توییت دیگر از اسرائیل خواسته است قوی باشد تا 20 ژانویه و زمان حضور وی در کاخ سفید فرا رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمایل تیم ترامپ به حضور نتانیاهو در مراسم تحلیف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..