تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت شدید منصوریان با لژیونر شدن بازیکن استقلال

میعاد یزدانی بازیکن ۲۴ ساله تیم استقلال که در ابتدای این فصل از سپیدرود به این تیم پیوست و کمترین دقایق حضور در میدان بین بازیکنان این تیم را تجربه کرد، مورد توجه تیمی از پرتغال قرار گرفته بود تا در صورت رضایت باشگاه استقلال و علیرضا منصوریان، شانس حضور در فوتبال اروپا و لژیونر شدن را پیدا کند.

این موضوع در باشگاه استقلال طرح شد و با مخالفت شدید منصوریان مواجه شد تا ادامه حضور یزدانی در استقلال تایید شود.

به این ترتیب این بازیکن که در نیم فصل نخست تنها ۷ دقیقه فرصت حضور در دیدارهای رسمی استقلال را پیدا کرده همچنان با این تیم ادامه خواهد داد. چه بسا در موج اعتماد منصوریان به بازیکنان جوان و کم ادعا، در نیم فصل دوم به این بازیکن نیز بیشتر فرصت بازی برسد.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت شدید منصوریان با لژیونر شدن بازیکن استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..