تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماس: عدم تحویل اجساد شهدای فلسطینی انتقام جویانه و وحشیانه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، تصمیم روز یکشنبه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای عدم تحویل اجساد شهدای فلسطینی وابسته به این جنبش را اقدامی وحشیانه و خارج از قانون برشمرد.

در همین راستا، «حازم قاسم» سخنگوی رسمی جنبش حماس گفت: این تصمیم راهکاری انتقام جویانه از سوی اسرائیل است که به اقدامات وحشیانه باندهای قانون شکن تعلق دارد.

وی همچنین افزود که این اقدامات رژیم صهیونیستی سودی در بر نداشته و اراده مقاومت و مردم فلسطین را نخواهد شکست.

قاسم در عین حال گفت که رژیم صهیونیستی در خصوص نظامیان اسیر خود در نوار غزه گزینه ای جز قبول شروط مقاومت ندارد.

لازم به ذکر است که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تصمیمی را اتخاذ نمود که به موجب آن اجساد شهدای جنبش حماس به خانواده هایشان تحویل داده نمی شود و در قبرستان های نامعلوم که فقط شماره دارند دفن می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماس: عدم تحویل اجساد شهدای فلسطینی انتقام جویانه و وحشیانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..