تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه های کاغذی برای جوانان!

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : مصوبات و طرح های اختصاصی قانون تسهیل ازدواج پاسخگوی نیاز جوانان و شرایط کنونی جامعه نیست بطوریکه رخی از طرح های اختصاصی مسکن جوانان فقط روی کاغذ آورده شده است .

خبر جوانکده //// نقش مسکن در قانون تسهیلات ازدواج چیست ؟ / خانه هایی از جنس کاغذ برای جوانان !صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص لزوم اجرایی شدن قانون تسهیل ازدواج در حوزه مسکن، اظهار کرد : تسهیلات مسکن جوانان  در بخش های مختلف مانند انبوه سازی ، کوچک سازی ، ارزان سازی و استفاده از تسهیلات ویژه به شرط تملیک ، مسکن مهر ، مسکن موقت ، مسکن برکت ، مسکن اجتماعی در راستای آسان سازی امر ازدواج در نظر گرفته شده است که متاسفانه این طرح ها به طور کامل اجرایی نشده و امیدواریم با اصلاح و تمدید این مصوبات در برنامه ششم توسعه و در پنج سال آینده تحقق یابد.

وی ادامه داد : مسکن اجتماعی ، مسکن موقت و مسکن برکت از مهم ترین طرح هایی است که در تسهیلات ازدواج نگاه ویژه ای به آن شده است ؛ به این صورت که مسکن برکت و موقت فقط برای اقشار محروم و مسکن اجتماعی نیز فقط در مرحله پیشنهادی بوده و تاکنون اجرایی نشده است .

بدری تصریح کرد : سپرده گذاری به شرط تملیک یک ساله با پرداخت 30 میلیون تومان و همچنین ارائه تسهیلات 60 میلیون تومانی به هر یک از زوجینی که تاکنون تسهیلاتی را دریافت نکرده اند با سود 9 و نیم درصد برای بافت های غیر فرسوده و 8 درصد برای بافت های فرسوده از تسهیلات دیگری برای آسان سازی ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه های کاغذی برای جوانان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..