تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو این هفته مورد بازجویی قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رادیو رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از بازجویی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در ارتباط با پرونده فساد مالی طی چهارشنبه این هفته خبر داد.

بر اساس این گزارش نتانیاهو احتمالا روز چهارشنبه، در ارتباط با دریافت هدایایی بر خلاف قانون مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش از این گزارش داده بود که دادستان کل این رژیم دستور داده است تا تحقیقات کیفری پیرامون اتهامات فساد و ارتشاء علیه «بنیامین نتانیاهو» آغاز شود.

این شبکه اعلام کرد که پس از نُه ماه تحقیقات پلیسی، بنیامین نتانیاهو به منظور ارائه شواهد و مدارک پیرامون دو موضوع به دادگاه احضار خواهد شد. گفتنی است تاکنون جزئیاتی از این دو موضوع مورد اشاره، ارائه نشده است.

سخنگوی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با رد این اتهامات، آنها را «پوچ و مهمل» خواند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو این هفته مورد بازجویی قرار می گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..