تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیمات اوباما به دست ترامپ لغو خواهد شد

بین الملل > آمریکا - واحد مرکزی خبر نوشت: سخنگوی رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: ترامپ به محض ورود به کاخ سفید، تصمیمات دولت اوباما را لغو خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی دونالد ترامپ نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ترامپ پیش بینی کرده است به محض ورود به کاخ سفید، دست به کارهای بسیار بزرگی بزند که لغو تصمیمات دولت قبلی، یکی از آنهاست.

شان اسپایسر در گفتگو با شبکه «ای بی سی» گفت: رییس جمهور منتخب که روز 20 ژانویه سوگند یاد می کند، قرار است تعداد زیادی حکم ریاست جمهوری را برای لغو قوانین و تصمیمات اتخاذ شده طی هشت سال ریاست جمهوری باراک اوباما که مانع از رشد اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی شده اند امضا کند؛ البته وی گفته است کارهای بسیار بزرگ دیگری هم انجام خواهد داد و این، تنها یک نمونه از آنهاست.

ترامپ که پس از گذراندن چند روز تعطیلات در ایالت فلوریدا، به نیویورک باز می گردد، در کاخ سفید هم همچنان به فعالیت بحث برانگیز و جنجالی خود در توییتر ادامه خواهد داد.

سخنگوی ترامپ همچنین افزود: تصور من این است که فعالیت ترامپ در توییتر به نوعی برای مطبوعات سنتی آزاردهنده است.

5252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیمات اوباما به دست ترامپ لغو خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..