تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشین: درخواست رضایت‌نامه‌ام را به مدیرعامل استقلال دادم

افشین: درخواست رضایت‌نامه‌ام را به مدیرعامل استقلال دادم

ورزش > لیگ برتر - مهاجم استقلال می‌گوید درخواست رضایت‌نامه خود را به مدیرعامل این باشگاه اعلام نموده است.

آرش افشین بعد از جلسه ای که در باشگاه استقلال داشت به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: امروز در باشگاه حاضر شدم و درخواست رضایت نامه خود را به آقای افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ارائه کردم. در این جلسه آقایان منصوریان، عبداللهی و توفیقی هم حاضر بودند. در نهایت هم آقای افتخاری این درخواست من را به آقای منصوریان ارجاع داد.

او در پایان اضافه کرد: قرار است آقای منصوریان طی یکی دو روز آینده پس از بررسی شرایط، نتیجه را در این زمینه اعلام کنند. البته من در یکی دو روز گذشته با خود آقای منصوریان در این زمینه صحبت هایی را داشته ام.

 آرش افشین در نیم فصل گذشته تقریبا هیچ بازی برای استقلال انجام نداد ولی الان سایپا خواهان به خدمت گرفتن او است و این یک موقعیت خوب رای منصوریان و باشگاه استقلال است که او خودش می خواهد از تیم برود و لیست منصوریان خالی می شود و می توانند بازیکن بگیرند.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشین: درخواست رضایت‌نامه‌ام را به مدیرعامل استقلال دادم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..