تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ تی سی اوشن نوت اسم رمز فبلتی ۶ اینچی به نام اچ‌ تی‌ سی یو اولترا است

اچ‌تی‌سی مدتی قبل دعوت‌نامه‌ای برای مراسمی در ۱۲ ژانویه ارسال کرده بود. دعوت‌نامه شامل حرف U به رنگ سفید در پس‌زمینه‌ی بنفش بود.

به نظر می‌رسد حرف U که در دعوت‌نامه‌ی مراسم اچ‌تی‌سی برای ۲۳ دی‌ماه به چشم می‌خورد، بدون مفهوم نیست و به معنای اولترا است. OnLeaks@ این خبر را به نقل از منابع تائید نشده، منتشر کرده است. اما اگر این شایعه درست باشد؛ اچ‌تی‌سی اوشن نوت که در خبرهای گذشته به آن اشاره کرده بودیم، اسم رمز تلفن هوشمندی به نام اچ‌تی‌سی یو اولترا است. صفحه نمایش این اسمارت فون ۶ اینچ است و خبری هم از جک هدفون در آن نیست. حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در کنار استفاده از دوربین دوگانه و USB نوع C از جمله مهم‌ترین تغییرات در طراحی محصولات امسال بسیاری از شرکت‌ها بوده است. پس با این حساب استفاده نکردن اچ‌تی‌سی از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خبری غیرمنتظره نخواهد بود.

طبق شایعات اخیر٬ می‌دانیم این تلفن علاوه بر نداشتن جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، دوربین دوگانه و USB نوع C دارد. همچنین اچ‌تی‌سی یو اولترا دو سیم کارته است و در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

 Ocean Note ،Ocean Smart و Ocean Master اسم رمز تلفن‌های هوشمندی هستند که اچ‌تی‌سی در مراسم ۲۳ دی معرفی خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ تی سی اوشن نوت اسم رمز فبلتی ۶ اینچی به نام اچ‌ تی‌ سی یو اولترا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..