تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نابغه‌ای که با یک ماشین ساده گیج شد +عکس

یک طراح نابغه از طراحی یک وسیله ساده گیج شده است و نمی‌تواند آن را بسازد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، یک طراح نابغه در ساختن ماشین‌های پیچیده در مصاحبه‌ای گفته است که برای او هم مشکل است یک دستگاه برای پوست کندن سیب‌زمینی طراحی کند.

کنت گرنج، طراح نابغه که قطارهای پر سرعت بریتانیا را طراحی کرده است و به خاطر طراحی‌های دیگرش چندین جایزه را از آن خود کرده است، روز یکشنبه در برنامه‌ای رادیویی مصاحبه‌ای داشت و در آن از عاجز ماندن خود در ساختن دستگاه سیب‌زمینی پوست کن گفت.

نابغه‌ای که با یک ماشین ساده گیج شد +عکس

این طراح نابغه در ادامه مصاحبه خود گفت: همیشه با این مشکل مواجه هستیم که سیب‌زمینی پوست کنی بدون نقص را طراحی کنیم و مشکل اصلی آن هم در شکل‌های مختلف سیب‌زمینی است و بهترین وسیله‌ای که برای این کار ساخته شده، همان چاقو است.

گفتنی است؛ کنت گرنج علاوه بر قطارهای سریع‌السیر انگلستان، چند نوع لامپ، تاکسی‌های لندن، دوربین‌های فیلمبرداری کوداک و چندین جعبه پست را طراحی کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نابغه‌ای که با یک ماشین ساده گیج شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..