تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروجى جلسه افتخارى و منصوريان از زبان سرمربى استقلال

سرمربى تيم فوتبال استقلال توضيحاتى را درباره جلسه خود با افتخارى ارائه داد .

خروجى جلسه افتخارى و منصوريان از زبان سرمربى استقلالبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان درباره جلسه اش با مدیرعامل استقلال گفت: در این جلسه که  عبداللهی و توفیقی هم حضور داشتند، درباره آخرین وضعیت استقلال در ادامه راه صحبت کردیم. ما باید خود را برای بازی با السد آماده کنیم. در این جلسه افتخاری توصیه های خود را به ما گفت و در مجموع نتایج خوبی به دست آمد.

او در پایان گفت: بحث امکانات و لوازم لازم برای پیشبرد اهداف استقلال در ادامه رقابت های پیش روی از مباحث اصلی ما بود و ان شاءاله بتوانیم بدون کم و کاست، راه را پیش ببریم. در اواخر این جلسه هم آرش افشین حاضر شد و درخواست خود را به مدیرعامل محترم باشگاه ارائه نمود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروجى جلسه افتخارى و منصوريان از زبان سرمربى استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..