تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در استان گلستان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین با حضور نمایندگان اقوام مختلف ایان و سفرای کشورهای آسیای میانه به مدت 5 روز در محل نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان در گرگان برگزار شد.

دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین با حضور اقوام مختلف استان گلستان در قالب نوروزخوانی و رونمایی از آئین نوروز برگزار شد.

دبیر دهمین جشنواره بین‌المللی اقوام ایران زمین در گلستان گفت: در این جشنواره اقوامی از 27 استان کشور حضور داشتند و به رسوم آئین نوروزی خود پرداختند و اقوام 14 روستای استان گلستان آداب و رسوم نوروزی خود را ارائه کردند.

احمد گلچین اظهار کرد: 75 هنرمند کشوری و 110 هنرمند گلستانی در این جشنواره و نمایشگاه آثار خود را ارائه کردند.

وی افزود: غرفه‌های روستای هدف گردشگری، غرفه‌های موسیقی و اجرای خوب هنرمندان و اجرای خوب موسیقی هنرمندان ثابت کرد که استان گلستان میزبان لایقی برای این جشنواره است.

دبیر دهمین جشنواره بین‌المللی اقوام ایران زمین در گلستان با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی این جشنواره در گلستان اظهار داشت: شهرهای علی آباد کتول، آزادشهر و بندرگز هم شاخه‌های فرعی جشنواره بودند که در این شهرها برنامه اجرا شد.

در پایان این مراسم از گروه‌ها و غرفه‌های برتر دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین قدردانی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در استان گلستان پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..