تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 هزار طلبه در کشور زیرپوشش مهارت بیان تفسیر قرآن قرار دارند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی نژاد شامگاه یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: موسسه ترویج فرهنگ قرآنی حدود 30 سال است در خدمت  فعالیت های قرآنی و زیرنظر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی 3 فعالیت قرآنی شامل آشناسازی نسل جوان با قرآن، تفسیر قرآن کریم با بیان خواص ویژه طلاب در راستای تفسیر برای اقشار و تشکیل حلقه های تربیتی  فعالیت دارد.

وی با اشاره به فعالیت در زمینه آشنایی نسل جوان با قرآن، افزود: این فعالیت از 25 سال گذشته با همکاری آموزش و پرورش با عنوان مسابقات هفتگی درس‌های از قرآن (حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی) در سطح کشور آغاز شده است.

مدیرعامل موسسه ترویج فرهنگ قرآنی تصریح کرد: در راستای مسابقات هفتگی درس‌هایی از قرآن و آشناسازی نسل جوان هم‌اکنون 3 میلیون دانش آموز در 30 هزار مدرسه  کشور  زیرپوشش خود قرار دارند.

موحدی نژاد با اشاره به این که امسال 25 دوره از مسابقات هفتگی درس های از قرآن در مدارس آغاز شده است، افزود: این مسابقات از هفته سوم مهرماه آغاز و تا هفته دوم اسفندماه به جز ایام امتحانات ادامه دارد.

وی در زمینه فعالیت آموزش تفسیر قرآن ویژه طلاب افزود: این موسسه از 17 سال گذشته تاکنون در راستای رفع مهجوریت قرآن به ویژه تفسیر قرآن و بیان آن توسط خواص که علم قرآن ، بیان و تفسیر آن برای هر قشری با هر میزان معلوماتی میسر شود آموزش و دوره های ویژه طلاب  رابرگزار  کرده است.

مدیرعامل موسسه ترویج فرهنگ قرآنی تصریح کرد: در تهران حدود 10 هزار طلبه زیرپوشش مهارت بیان تفسیر قرآن قرار گرفته اند که این موسسه آمادگی دارد در استان خراسان جنوبی با اعلام آمادگی این استان استاد و محتوا در اختیار حوزه های علمیه استان قرار دهد.

مدیر عامل موسسه ترویج فرهنگ قرآنی در زمینه فعالیت حلقه های تربیتی، گفت: از 11 سال گذشته افراد فرهنگی و قرآنی معتمد هر محله شناسایی شده است و در راستای تربیت چهره به چهره بچه ها مستعد محله در قالب گروه 7 تا 20 نفر توسط سرگروه ها و یا همان معتمدین محله گردهم آمده اند .

موحدی نژاد بیان کرد: در زمینه حلقه های تربیتی نیز در حال حاضر در سطح کشور 2 هزار و 500 حلقه تربیتی شکل گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 هزار طلبه در کشور زیرپوشش مهارت بیان تفسیر قرآن قرار دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..