تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشگیری از معلولیت جزو اولویت های کاری سازمان بهزیستی است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ارشد زاده شامگاه یک شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و ارتقاء خدمات بهزیستی شهرستان هوراند ادامه داد: توجه به مناطق کم برخوردار از دیگر اولویت های بهزیستی است.

وی افزود: عمده علت معلولیت در مناطق روستایی ناشی از ازدواج های فامیلی بوده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از فعالیت های محوری بهزیستی در شهرستان هاست.

وی اظهار کرد: رشد آسیب های اجتماعی در ۵ شاخص اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و مواردی درخصوص مسایل اخلاقی را بزرگترین چالش این سازمان در استان می باشد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی  افزود: آگاه سازی جامعه و روشنگری درباره تبعات آسیب های اجتماعی رو به رشد در استان بسیار ضروری است.

در این جلسه مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی طی حکمی مرتضی اسدالهی فرد را به عنوان سرپرست جدید سازمان بهستی شهرستان هوراند منصوب و از خدمات و زحمات  آقای حسینی فر در طول مدت تصدی مسئولیت نمایندگی بهزیستی هوراند قدردانی گردید.

در این جلسه نمایندگی بهزیستی هوراند به اداره بهزیستی  ارتقاء یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشگیری از معلولیت جزو اولویت های کاری سازمان بهزیستی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..