تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روانسر رئوف

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید حسن هاشمی در یادداشتی، نوشت: شنیدن برخی خبرها حس خوب و لذت‌بخشی در جان آدمی می‌ریزد و گاهی با خواندن بعضی خبرها در هیاهوی پر ازدحام اخبار ناخوشایند، لبریز از عشق می‌شویم و سرشار از احساس خوب مهرورزی و امید.

امروز برای من اینگونه بود، خبری خواندم که نه تنها در آن از دلهره و خشونت و دروغ و حسادت و... خبری نبود، که آدمی با خواندنش سر شوق می‌آمد و حس لذتبخش مهرورزی را تجربه می‌کرد.

‏در روانسر، شهری از توابع استان کرمانشاه، مردم به جای تماشای صحنه اعدام، جلوی منزل مقتول گردهم آمدند و از پدر و مادرش رضایت گرفتند.

خبر کوتاه بود اما به اندازه همه دوستی‌ها و عاشقی‌های عالم بلند.

خبر از شهری کوچک به گوش می‌رسید که مردمانش چندان اسیر تجمل و رفاه‌ زدگی و زندگی‌های آنچنانی نیستند، اما قلبی دارند مهربان و فراخ به وسعت همه این کره خاکی.

ای کاش همه ما از روانسری‌های رئوف درس بگیریم و چه خوب که رسانه‌ها به این خبرها بیشتر بپردازند. خبرهایی که به جای ترس و خشونت و بی‌مرامی، حس دلنشین مهربانی و دوست داشتن  و احترام به همنوعان را به جان شنونده می‌ریزد.

همه باید تمرین کنیم از خبرهای مثبت، از خلق خوش، روی باز، مردمداری، مهربانی و حقوق شهروندی بیشتر بگوییم. انسان امروز به شنیدن این خبرها بیش از همیشه نیاز دارد.

منتظر دیگران هم نباشیم؛ برای آنچه می‌پسندیم، از خودمان شروع کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روانسر رئوف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..