تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده ولی فقیه در استان زنجان: خانواده شهدا سنگرداران و پاسداران اصلی انقلاب اسلامی هستند

یکشنبه، 12 دی 1395 ساعت 22:162017-01-01سياسي

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تأکید بر اینکه خانواده شهدا خود سنگرداران و پاسداران اصلی انقلاب اسلامی هستند، گفت: هر خانه شهید یک سنگر انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از زنجان، آیت ا الله شیخ علی خاتمی امشب در دیدار خود و مسؤولان استان زنجان با خانواده دو شهید و یک جانباز دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، اظهار کرد: جهاد جانبازان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قدرت و روحیه جانبازان از امداد الهی است، اضافه کرد: خداوند متعال جانبازان را به عنوان حجت برای ما قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه خانواده شهدا خود سنگرداران و پاسداران اصلی انقلاب اسلامی هستند، ابراز کرد: هر خانه شهید یک سنگر انقلاب بوده و پدران و مادران شهید نیز خود حجت هستند.

آیت الله خاتمی در دیدار با خانواده شهید عباس نباتچیان با اشاره به مقام رفیع و والای شهدا خاطرنشان کرد: این شهید از محله دمیریه زنجان پا به عرصه دفاع مقدس گذاشت و در واقع این محله و خانواده های آن رزمنده پرور بوده اند.

در این دیدارها همچنین علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه 7 هزار جانباز در استان زنجان وجود دارد، گفت: از این تعداد 102 نفر، جانبازی 70 درصد دارند.

وی با بیان اینکه 92 نفر از جانبازان 70 درصد در استان در قید حیات هستند، اظهار کرد: از این تعداد نیز 13 جانباز قطع نخاع داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه جانبازان در شرایط سخت جسمی زندگی می کنند، بیان کرد: با این وجود جانبازان پرچم استقلال و سرافرازی ملت ایران هستند.

کاظمی با بیان اینکه طرح سپاس یک سنت حسنه از مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: این سنت در استان زنجان نیز اجرایی شده که هدف ابلاغ پیام، مقام معظم رهبری و دیدار دیگری با جانبازان و خانواده شهدا است.

انتهای پیام/73016/ذ http://fna.

ir/7ZVWJZ نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
کلید واژه ها: استان زنجان - جانباز - جانبازان - زنجان - خانواده - استان - نماینده ولی فقیه - انقلاب اسلامی - شهید - مقام معظم رهبری - خبرگزاری فارس - شهدا - دیدار - بنیاد شهید - اسلامی - ایثارگران - دفاع مقدس - خبرگزاری - پیام - منتشر - آیت الله خاتمی - فقیه - فارس - خاتمی - رهبری - بنیاد - درصد - هایی - خانه - مقدس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده ولی فقیه در استان زنجان: خانواده شهدا سنگرداران و پاسداران اصلی انقلاب اسلامی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..