تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 96 دانشگاه آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی درباره جزئیات ثبت نام آزمون گروه پزشکی 96 این دانشگاه بصورت مشترک با وزارت بهداشت توضیح داد.

اعلام نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 96 دانشگاه آزادفرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آزمون های پزشکی کارشناسی ارشد و دکتری 96 این دانشگاه گفت: آزمون ارشد و دکتری 96 دانشگاه آزاد با آزمون وزارت بهداشت ادغام شده و بصورت سراسری برگزار می شود.

وی افزود: همان طور که آزمون رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد بصورت مشترک با وزارت علوم از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود، آزمون رشته های گروه پزشکی این دانشگاه هم با وزارت بهداشت از جانب مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام و برپا می شود..

حسین زاده لطفی با اشاره به زمان ثبت نام متقاضیان ورود به دوره های کارشناسی ارشد گروه پزشکی 96 از یکم لغایت 15 اسفند ماه 95 اظهار داشت: دفترچه راهنمای ثبت نام قبل از شروع زمان ثبت نام و تا نیمه دوم بهمن ماه از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir  قابل دسترس است.

گفتنی است، آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی، روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه و آزمون رشته های غیرپزشکی در 6 و 7 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 96 دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..