تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان شهرداری تبریز به رغم دعوت ناظر بازی، حاضر به ادامه بازی نشدند

نازمحمد واحدی یکشنبه شب و پس از نیمه تمام ماندن بازی تیم های هاوش گنبدکاووس و شهرداری تبریز که از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر در سالن المپیک گنبد انجام شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پس از خروج بازیکنان تبریز از زمین بازی در میانه ست چهارم، اسماعیل صباغ به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون در این مسابقه، سه بار با حضور در رختکن بازیکنان تبریز ، از آنان دعوت کرد که باتوجه به تامین امنیت بازی، در زمین حضور یافته و بازی را ادامه دهند.
وی خاطرنشان کرد: اختلال در جریان بازی از آنجا آغاز شد که یک تماشاگرنما شیئی را به زمین بازی پرتاب کرد و در حالی که این شی به هیچ وجه به امیر حسینی پاسور تیم تبریز برخورد نکرد، وی عمدا خود را به زمین انداخت و باعث قطع جریان بازی و خروج بازیکنان شهرداری تبریز از زمین شد.
واحدی خاطر نشان کرد: در پی این اقدام، ناظر بازی از بازیکنان تیم شهرداری تبریز دعوت به حضور در زمین و ادامه بازی می کند که به گفته وی، تمامی بازیکنان این تیم آماده ورود به زمین برای ادامه بازی بودند که به دلیل امتناع امیر حسینی پاسور این تیم از حضور در زمین، آنان نیز حاضر به ادامه بازی نشدند.
سرپرست تیم والیبال هاوش گنبدکاووس خاطرنشان کرد: بازی یکشنبه شب هاوش یکی از بهترین بازی های این تیم در سال های اخیر بود و شایسته نیست به دلیل اقدام نابخردانه یک تماشاگر و حاشیه سازی یک بازیکن که پیش از این سابقه این گونه اقدامات را دارد، حق مسلم تیم هاوش که از معدود باشگاه های خصوصی کشور است، نادیده گرفته شود.
واحدی در خصوص نتیجه این دیدار گفت: نتیجه این دیدار، پس از بررسی گزارش بازی در کمیته انضباطی فدراسیون والیبال از سوی این کمیته اعلام می شود.
به گزارش ایرنا، بازی تیم های والیبال هاوش گنبدکاووس و شهرداری تبریز از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال ، یکشنبه شب در میانه های ست چهارم و در حالی که تیم هاوش گنبد با نتیجه 2 بر یک در ست شماری تیم برتر بود، به دلیل خروج بازیکنان شهرداری تبریز از زمین بازی نیمه تمام ماند.
شهرداری تبریز در ست اول این بازی با نتیجه 25 بر 20 از میزبان خود پیش افتاد و در ست های دوم و سوم بازی تیم هاوش گنبدکاووس موفق شد به ترتیب با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 20 به پیروزی برسد و در ست چهارم در حالی که نتیجه بازی 13 بر 14 به نفع شهرداری تبریز بود، بازیکنان تیم تبریز با خروج از زمین، مانع ادامه بازی و اتمام آن شدند.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان شهرداری تبریز به رغم دعوت ناظر بازی، حاضر به ادامه بازی نشدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..