تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش آلودگی هوا در تبریز/ مدارس روز دوشنبه هم تعطیل شد

افزایش آلودگی هوا در تبریز/ مدارس روز دوشنبه هم تعطیل شد

شاهین رحیم اوغلی روز یکشنبه افزود: طبق پایش های انجام شده میزان آلودگی هوای تبریز نسبت به ساعات ظهر و عصر امروز شدت یافته و با توجه به شرایط آب و هوائی احتمال افزایش آلودگی در ساعات شب محتمل است.

وی اظهار کرد: این وضعیت هوائی برای تمامی افراد و به ویژه کودکان، بیماران قلبی و عروقی و افراد مسن بسیار خطرناک بوده و مردم باید مسایل ایمنی و بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

رحیم اوغلی ادامه داد: عدم خروج غیرضروری از منزل، کاهش فعالیت بیماران قلبی ریوی و مبتلا به آسم به خصوص در فضای باز، کاهش حضور دانش آموزان در فضای باز، کاهش فعالیت های بدنی، کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی، تنظیم موتور خودروها، جلوگیری از فعالیت هایی که در معابر موجب افزایش آلودگی می شود از جمله روشن کردن آتش، عملیات قیرکاری و سوزاندن لاستیک، از رفتارهای تاکید شده در وضعیت هشدار آلودگی هواست.

آلودگی هوای تبریز از 12 روز قبل شروع و این شرایط همچنان ادامه دارد.

مدارس تبریز در نوبت صبح فردا تعطیل است

میزان نوشت: مدارس تبریز فردا در نوبت صبح به علت استمرار آلودگی هوا تعطیل است.

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد مدارس شیفت صبح پیش دبستانی، دبستانی و دوره اول متوسطه تبریز فردا دوشنبه تعطیل است.

دوره دوم متوسطه نیز تعطیل بوده و تنها امتحانات برگزار خواهد شد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش آلودگی هوا در تبریز/ مدارس روز دوشنبه هم تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..