تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم آلودگی هوا مدارس تبریز را به تعطیلی کشاند

به گزارش افکارنیوز،

با تصمیم کمیته اضطرار ستاد مدیریت بحران شهرستان تبریز به دلیل تداوم آلودگی و وارونگی هوا و افزایش میزان آلاینده ها به بیش از 160psi برخی مدارس شهرستان تبریز تعطیل شدند. 

بر اساس این گزارش، مدارس مقاطع پیش دبستانی ، ابتدائی و متوسطه دوره اول نواحی پنجگانه شهرستان تبریز، خسرو شاه و سردرود در شیفت صبح فردا روز دوشنبه مورخه 13 دی ماه تعطیل اعلام شد.

مدارس مقطع متوسطه دوره دوم هم فردا بعد از اخذ آزمون تعطیل شده و مدارس متوسطه دوره دوم که امتحان نداشته باشند تعطیل خواهند بود.

با تصمیم آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی امتحانات نهایی، فردا سر موعد برگزار خواهد شد و امتحانات هماهنگ استانی بزرگسالان و آموزش از راه دور هم سر موعد برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم آلودگی هوا مدارس تبریز را به تعطیلی کشاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..