تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه درست کردن و طرز تهیه مرغ بریانی خوشمزه و مناسب مهمانی

نحوه درست کردن و طرز تهیه مرغ بریانی خوشمزه و مناسب مهمانی

نحوه آشپزی و آموزش مرغ بریانی مناسب مهمانی

در این قسمت از بخش آموزش آشپزی سایت میهن گرام طرز تهیه مرغ بریانی را به دو شکل قرار داده است که در یکی از آموزش ها بدون نیاز به فر درست می شود و در دستور دیگری از فر برای درست شدن آن استفاده شده است

مرغ بریانی بدون نیاز به فر مواد لازم مرغ بریانی

مرغ يك عدد

پياز يك عدد

زعفران آب‌كرده دو قاشق سوپخوري

روغن مايع ۳۰۰ گرم

نمك و ادويه به مقدار لازم

مواد لازم براي تزئين

فلفل دلمه‌اي دو عدد

هويج يك عدد

گوجه ‌فرنگي دو عدد

طرز تهيه مرغ بریانی

ابتدا مرغ را شسته و در ظرفي قرار مي‌دهيم. دو ليوان آب را به مخلوط پياز، نمك و زردچوبه اضافه مي‌كنيم و به مدت ۵۰ دقيقه آن را مي‌پزيم.

در میهن گرام گفته شده است که زمان پخت نبايد بيش از حد باشد زيرا به هنگام سرخ نمودن، بافت گوشت آن از هم باز مي‌شود.

پس از پخت، زعفران را روي مرغ مي‌ريزيم تا كاملا طلايي شود سپس آن را سرخ مي‌كنيم. مرغ سرخ شده را داخل ديس قرار مي‌دهيم و با هويج، گوجه‌فرنگي و فلفل دلمه‌اي تزئين مي‌كنيم.

مرغ بریانی درسته در فر

طرز تهیه مرغ بریانی,مرغ بریانی,مرغ درسته در فر,lvy fvdhkd

نحوه آشپزی و آموزش مرغ بریانی مناسب مهمانی

مواد لازم مرغ بریانی

مرغ متوسط يك عدد

گوجه‌فرنگي يك عدد

نمك به مقدار لازم

فلفل دلمه‌اي يا فلفل تند به مقدار لازم

طرز تهيه مرغ بریانی

در سایت میهن گرام گفته شده است که مرغ را پس از پاك كردن و شستن مي‌گذاريم كمي آب آن برود، بعد داخل و بيرون مرغ را به نمك آغشته مي‌كنيم و گوجه‌فرنگي خرد شده به همراه تكه‌هاي فلفل را زيرپوست ران مرغ قرار مي‌دهيم ديس فر را چرب مي‌كنيم و مرغ را داخل آن میگذاریم و در فري كه از قبل با دماي ۱۷۵ درجه سانتي‌گراد گرم شده مي‌گذاريم، پس از گذشت يك ساعت هر ۱۵ دقيقه يك بار با برسي، آبي كه درون سيني جمع شده را روي مرغ مي‌ماليم تا زماني كه روي مرغ كاملا طلايي شود. تقريبا سه ساعت طول مي‌كشد تا مراحل طبخ مرغ طي شود و مرغ بریانی آماده شود.

بعد از آماده شدن غذا می توانید آن با استفاده از چیپس و سس قرمز و … تزیین کنید

نحوه درست کردن و طرز تهیه مرغ بریانی خوشمزه و مناسب مهمانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه درست کردن و طرز تهیه مرغ بریانی خوشمزه و مناسب مهمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..