تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگيری پزشک قلابی در صومعه سرا

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا از دستگيری پزشک قلابی در اين شهرستان خبر داد.

دستگيری پزشک قلابی در صومعه سرابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ، سرهنگ اردشير آقاجانی گفت: در پی دريافت گزارش های مردمی مبنی بر اينكه فردی سابقه دار اقدام به تاسيس يک مطب پزشكی كرده و در آن اقدام به درمان مردم می كند، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومی اين شهرستان قرار گرفت.  
 
اين مقام انتظامي با بيان اينكه با كار تحقيقاتی پليس مشخص شد كه فرد موردنظر دارای مدرک ديپلم بوده ، افزود: متهم دستگير و پس از كشف مقداری دارو از وی ، در جلسات بازپرسی مشخص شد اين كلاهبردار حرفه‌ای هفت فقره جعل و كلاهبرداری در پرونده خود دارد.  
 
وی با اشاره به اينكه متهم بدون داشتن پروانه و مجوز رسمی خريد و فروش دارو با پخش كارت تبليغاتی با كد نظام پزشكی جعلی مردم را در سنين مختلف مورد طبابت قرار داده و دارو تجويز مي كرد، بيان داشت: وی با قرار دادن تصاوير و ملزومات طبابت و پوشش لباس پزشكي ونگهداری تعداد زيادی كتاب پزشكی در مطب از سادگی بيماران در خصوص سابقه طبابت سوء استفاده می كرد. 

اين مقام انتظامی به شهروندان توصيه كرد: قبل از اطمينان به افراد ، در خصوص صحت گفتار آنان مطمئن شوید.

انتهای پیام /ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگيری پزشک قلابی در صومعه سرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..