تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر والیبال/ بازی هاوش گنبد و شهرداری تبریز نیمه تمام ماند

به گزارش ایرنا، در ست چهارم این بازی که یکشنبه شب در سالن المپیک گنبدکاووس در جریان بود و در حالی که در ست شماری تیم گنبد دو بر یک و در امتیازات ست چهارم نیز ، 13 بر 11 پیش بود؛ امیر حسینی پاسور تیم تبریز به یکباره خود را به زمین انداخت و جریان بازی را متوقف کرد.
بازیکنان تبریز که معتقد بودند، تماشاگران با پرتاب یک شی به زمین باعث اصابت آن به بازیکن تبریزی شده اند، از زمین بازی خارج شدند و به رغم رایزنی های انجام شده، حاضر به ادامه بازی نشدند.
در این بسیاری از تماشاگران معتقد بودند که بازیکن تیم تبریز به دنبال حاشیه سازی بوده و بدون دلیل موجهی خود را به زمین انداخته و بازی را متوقف کرده است.
این تماشاگران دلیل مدعای خود را بازی برتر تیم هاوش و احتمال بالای برد سه بر یک این تیم عنوان می کردند.
این بازی در ست اول با نتیجه 25 بر 20 به نفع شهرداری تبریز خاتمه یافت و تیم هاوش گنبد نیز در ست های دوم و سوم با نتایج 25بر 21 و 25 بر 20 نتیجه را به سود خود تمام کرده بود.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر والیبال/ بازی هاوش گنبد و شهرداری تبریز نیمه تمام ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..