تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر والیبال؛ پیکان با شکست پارسه در صدر ماند

به گزارش ایرنا، هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ساری، ورامین، ارومیه و گنبد پیگیری شد.
تیم های پیکان و پارسه تهران در دومین مسابقه خانه والیبال تهران در این هفته به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان با شکست سه بر یک حریف خود در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران در ست سوم این دیدار 28 بر 26 مغلوب پارسه شدند، اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا با کسب سیزدهمین برد خود با 37 امتیاز در صدر جدول نیز باقی بمانند.
ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و خلیل یگانه مجد نیز ناظر این مسابقه بود.
در دومین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه که سرمربی اش ایران را ترک کرده است، میزبان خاتم اردکان بود و سه بر صفر به پیروزی رسید تا نهمین پیروزی خود را به دست آورد.
خاتم اردکان در این دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای 34 بر 32 و 25 بر 18 و 25 بر 11 مغلوب شهرداری ارومیه شد تا نهمین شکست خود را تجربه کرده باشد.
محمد شاهمیری، علیرضا قریب و محمد حسن شفقی به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.
در سومین مسابقه این هفته تیم صالحین ورامین در بازی خانگی سه بر یک مغلوب شهرداری اراک شد.
صالحین در ست دوم این مسابقه که در سالن شهید گلی عباسی ورامین برگزار شد، 25 بر 16 به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 23 و 25 بر 21 مغلوب حریف خود شد تا شهرداری اراک به چهارمین برد خود دست یابد.
صالحین ورامین نیز با پذیرش این شکست، هشتمین ناکامی خود را تجربه کرد.
نارنجی پوشان سایپا نیز در ساری موفق به شکست سه بر یک سازمان عمران شهرداری ساری شدند تا به نهمین برد خود دست یابند و 16 امتیازی شوند.
تیم والیبال بانک سرمایه نیز در نخستین مسابقه امروز موفق به شکست کاله مازندران شد تا سیزدهمین برد خود را جشن بگیرد.
ورزشی **9118**1379
خبرنگار: سید جواد بشیری، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر والیبال؛ پیکان با شکست پارسه در صدر ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..