تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس ابراهیمی با بازیکن محبوب منصوریان

کد خبر: ۴۵۳۱۷۵

۱۱۴۷  بازدید

بازیکن ملی پوش استقلال پیش از شروع اردوی تیم ملی با یکی از اهداف این باشگاه در نقل و انتقالات عکس یادگاری انداخت.

ورزش سه: امید ابراهیمی ملی پوش استقلال تهران در کنار رحیم زهیوی بازیکن استقلال خوزستان در اردوی تیم ملی فوتبال عکس یادگاری انداختند تا پس از توافق زهیوی با استقلال تهران، شایعات پیرامون حضور این بازیکن در جمع آبی های تهرانی دوچندان شود. علیرضا منصوریان نام زهیوی را در کنار شهباززاده در لیست بازیکنان مورد علاقه خود در خط حمله قرارداده بود تا علاقه خود را به این بازیکن نشان دهد.

ابراهیمی که صبح روز یکشنبه در تمرین استقلال حضور داشت، در ساعات پایانی روز یکشنبه خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کرد. همچنین رحیم زهیوی که نام او ساعاتی بعد از اعلام لیست تیم ملی به عنوان بازیکن ملی پوش معرفی شد، یکی از مهاجمانی است که با توجه به غیبت انصاری فر، آزمون، شجاعی و البته دژاگه برای دیدار تدارکاتی تیم ملی به جمع شاگردان کی روش اضافه شد.

عکس ابراهیمی با بازیکن محبوب منصوریان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس ابراهیمی با بازیکن محبوب منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..