تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۱۸۹ خانوار عشایری اردبیل بیمه شدند

به گزارش افکارنیوز،

قادر هنرمند ظهر امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های امور عشایر استان استان اردبیل در 3 ماهه سوم امسال اظهار داشت: با توجه به اینکه قشر عشایر، قشری تلاشگر بوده و خدمات زیادی را در حوزه تولیدات دامی، لبنی، صنایع دستی و غیره دارند تلاش می‌کنیم تا حمایت‌های لازم را از آنان انجام دهیم.

وی توسعه بیمه در بین قشر عشایر را از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها در سطح استان دانست و بیان کرد: در 3 ماهه سوم امسال 2 هزار و 189 خانوار عشایری استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی و عشایری قرار گرفتند که تلاش‌ها در زمینه توسعه بیمه اجتماعی در بین قشر عشایر ادامه دارد.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت:‌ این در حالی است که در 6 ماهه امسال نیز تعداد 2 هزار و 138 خانوار عشایری در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی و عشایری قرار گرفتند که در مجموع 4 هزار و 327 خانوار را شامل می‌شود و در 3 ماهه پایانی سال نیز در این زمینه تلاش می‌کنیم.

هنرمند از آب‌رسانی سیار به مقدار 10 میلیون و 752 هزار لیتر در این مدت بین عشایر استان خبر داد و افزود: علاوه بر این توزیع کپسول گاز به تعداد 3 هزار و 413 سیلندر نیز از جمله اقداماتی بوده که در راستای خدمات‌رسانی به عشایر استان در 3 ماهه سوم سال انجام شده است.

وی با اشاره به توزیع آرد و نهاده‌های دامی در بین عشایر تصریح کرد: آرد به مقدار 900 تن و نهاده‌های دامی به مقدار 6 هزار 928 تن نیز از دیگر اقدامات اداره‌کل امور عشایری استان در سه ماهه سوم امسال بوده تا بتوانیم زمینه آسایش و راحتی این قشر را فراهم کرده و نیازمندی‌های آن‌ها را رفع کنیم.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 500 هزار راس دام استان اردبیل در اختیار قشر عشایر است، اظهار داشت: عشایر استان علاوه برتولیدات دامی و لبنی که نقش مهمی در این حوزه ایفا می کند، به میزان 12 هزار و 600 مترمربع صنایع دستی به صورت سالانه تولید می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۱۸۹ خانوار عشایری اردبیل بیمه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..