تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی راه ارتباطی 175 روستای آذربایجان شرقی

به گزارش افکارنیوز،

رییس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی هوشیار گفت: در پی بارش برف و کولاک هفته گذشته، راه ارتباطی 181 روستای استان بسته شده بود.

وی اظهار کرد: هم اکنون راه ارتباطی 5 روستای بستان آباد و 1 روستای ورزقان بسته است که تلاش برای بازگشایی آن ها ادامه دارد.

رییس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی یادآوری کرد: روز گذشته راه ارتباطی 10 روستای بستان آباد، 4 روستای میانه، 3 روستای ورزقان و 2 روستای سراب در استان در پی بارش برف بسته شد.

هوشیار ادامه داد: در جریان بارش سنگین برف و کولاک شدید 1 هزار و 30 نفر از عوامل راهداری استان با استفاده از 660 دستگاه ماشین آلات راهداری به صورت شبانه روزی برای بازگشایی راه های بسته شده تلاش می کنند.

وی از رانندگانی که قصد تردد در راه های ارتباطی آذربایجان شرقی را دارند، خواست با به همراه داشتن زنجیر چرخ و یادگیری استفاده از آن، لوازم ایمنی و خوراک و لباس گرم به سفر در فصل زمستان اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی راه ارتباطی 175 روستای آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..