تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) خبر داد شرکت 1300 نفر در دوره های معارفی حرم حضرت معصومه(س)

مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) از حضور بیش از حضور هزار و 300 قرآن آموز خواهر در دوره های معارفی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در پاییز 95 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مریم شهبازی با اعلام این خبر اظهار کرد: دوره های معارفی آستان حضرت معصومه (س) در قالب ترم های سه ماه برنامه ریزی شده و شامل ترم های بهاری، تابستانی، پاییز و زمستان می شود که در ترم پاییزه واحد فرهنگی در سال جاری بیش از هزار و 300 معارف آموز حضور داشتند.

مسؤول واحد فرهنگی خواهران با تأکید بر اینکه بیشتر این دوره ها ویژه خواهران بوده است، افزود: حضور نوجوانان و گروه های سنی بالای هشت سال نیز در این دوره ها بسیار پررنگ بود.

وی دوره های تفسیر، احکام عمومی، احکام بانوان، فضای مجازی، تربیت فرزند، سواد رسانه، مهدویت، نهج البلاغه، تربیت فرزند را از مهم ترین دوره های معارفی واحد فرهنگی در ترم پاییز عنوان کرد.

شهبازی آیین همسرداری، سیاست های مادرانه و دوره های معارفی اخلاق را از دیگر دوره های واحد فرهنگی در ترم پاییز دانست و افزود: اضافه بر شبستان نجمه خاتون(س)، رواق حضرت خدیجه (س) نیز میزبان برنامه های معارفی روزانه و محافل سخنرانی با محوریت موضوعات مختلف دینی و فرهنگی بوده و در دو نوبت صب�




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) خبر داد شرکت 1300 نفر در دوره های معارفی حرم حضرت معصومه(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..