تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان هر بیماری با یک فرآورده گیاهی

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، امیر حسین جمشیدی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته و بر اساس سیاست‌ها و اسناد بالادستی تلاش کردیم تا فرآورده‌های طبیعی و سنتی را با کیفیت بهتر و تنوع مختلف مجوز دهیم، اظهار داشت: در تنوع فرآورده‌ها سعی بر این بوده است که درمان بیماری‌های بسیاری را پوشش دهد یعنی برای اکثر بیماری‌ها هدفگذاری شده است تا برای هر بیماری حداقل یک فرآورده طبیعی و سنتی داشته باشیم.

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو بیان داشت: در 10 سال گذشته سازمان غذا و دارو در این زمینه موفق بوده است و تعداد فرآورده‌ها بسیار زیاد شده است به نحوی که چیزی در حدود یک و دو دهم پروانه در هر روز کاری صادر شده است که این خیلی عدد بزرگی است؛ یعنی از سال 60 تا سال 85 ، 134 فرآورده طبیعی داشتیم که این عدد امروزه به هزار و 800 فرآورده طبیعی رسده است.

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو به ایفدانا گفت: تفویض اختیاری که یک‌ماه است به معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی اختیار شده است در زمینه‌های توزیع بهتر، مبارزه با قاچاق فرآورده‌های طبیعی و سنتی، عرضه و مجوز دهی به این فراورده‌ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود و مراجعه کنندگان دیگر نیاز نیست مسافت‌های طولانی را برای دریافت مجوز به تهران سفر کنند که این عامل موثری در تگریم ارباب رجوع است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان هر بیماری با یک فرآورده گیاهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..