تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر ارائه 100 درصدی خدمات الکترونیکی شهرداری به شهروندان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حسابرس منتخب شورا بر اساس استانداردهای حسابرسی عمل می‌کند، افزود: این رویه برای شهرداری ایجاد مشکل کرده است از این رو باید حسابرسی «رعایت» در دستور کار قرار گیرد تا بر اساس ضوابط بالادست کارها انجام شود.

وی با بیان اینکه با ابلاغ حسابرسی "رعایت" اختلاف نظرهای کنونی وجود نخواهد داشت، تاکید کرد: معاون شهردار تهران اعلام می‌کند که تمامی اسناد مورد درخواست حسابرسی مناطق در سازمان املاک و مستغلات موجود است. چگونه می‌توان به این اسناد دست یافت در حالی که در گزارش حسابرس از صورتهای مالی تلفیقی سال 90، سازمان املاک و مستغلات که یکی از مهمترین حوزه های شهرداری است، مورد بررسی حسابرس قرار نگرفته است زیرا قرارداد بررسی این سازمان با حسابرس منعقد نشده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در بررسی گزارش حسابرس شورا در خصوص حسابرسی شهرداری منطقه 8 برای سال مالی منتهی به سال 92، با بیان اینکه باید مشخص شود تعداد نیروهای مازاد شهرداری تهران چه تعداد است، اظهار کرد: در بند 2-9 این گزارش اعلام شده ساختار سازمانی مصوب در خصوص تعداد پرسنل مورد نیاز در واحد مورد رسیدگی ارائه نگردیده است. این ایراد در تمام گزارشات حسابرسی مناطق وجود دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه تعداد پرسنل با ساختار مصوب در شهرداری تهران تطبیق ندارد و مغایرت هایی وجود دارد. باید مشخص شود که شهرداری تهران چه تعداد نیرو دارد و چه تعدادی از آن مازاد بر ساختار مصوب است. شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

حافظی همچنین در بررسی یک فوریت طرح "الزام شهرداری تهران به بهره گیری از تجارت الکترونیک به عنوان یکی از منابع درآمد پایدار شهرداری تهران" به عنوان مخالف با این طرح، گفت: شهرداری تهران اگر هنرمند است در اولین گام 100 درصد خدمات خود را به شهروندان به صورت الکترونیکی ارائه کند تا شهروندان نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری نداشته باشند.

به گزارش اداره کل ارتباطات و بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران  حاکی است رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه قرار نیست شهرداری تهران خود را نخود هر آشی کند، تاکید کرد: وقتی سرمایه گذار مردمی برای پروژه ای وجود داشته باشد نباید شهرداری رقیب بخش خصوصی شود. اینکه این بخش از این طریق سود سرشاری کسب می‌کند نبایستی دلیلی برای حضور شهرداری در این حوزه شود. بهتر است شهرداری به حوزه هایی ورود یابد که بخش خصوصی ظرفیت لازم برای ورود به آن حوزه ها را ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر ارائه 100 درصدی خدمات الکترونیکی شهرداری به شهروندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..