تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب انتشارعکس هایی از بیماری جذام مرغی درفضای مجازی

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان انتشارعکسهایی مبنی بر وجود بیماری جذام مرغی درفضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: بیماری جذام نه در مرغهای کردستان،بلکه درهیچ پرنده ای وجود ندارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،ورمقانی گفت: تصاویر منتشره مربوط به چند ماه گذشته در یکی ازاستانهای کشور است که یک سوختگی و التهاب ناشی از آمونیاک در بستر مرغداریهای ناسالم را نشان می دهد.

وی با اشاره به نظارت سختگیرانه سازمان دامپزشکی بر فرآورده های گوشتی استان افزود: مردم با اطمینان کامل می توانند از فرآورده های گوشتی استان استفاده کنند و درصورت مشاهده هرگونه عارضه با سامانه 1512 تماس بگیرند.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب انتشارعکس هایی از بیماری جذام مرغی درفضای مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..