تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مه غلیظ موجب کندی تردد خودروها در راه های مواصلاتی عجب شیر شده است

ساعت: 15:10 منتشر شده در مورخ: 1395/10/12 شناسه خبر: 995464

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان عجب شیر گفت: بروز پدیده مه گرفتگی غلیظ موجب کندی تردد در محورهای ارتباطی این شهرستان شده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سالاری فر، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارفرهنگ عجب شیرافزود: مه غلیظ از بامداد امروز بیشتر مناطق این شهرستان را فرا گرفته به طوری که تردد خودروها در بیشتر مسیرها به ویژه راه اصلی از راهدارخانه عجب شیر به طرف بناب بدون چراغ مه شکن امکان پذیر نیست.

وی اظهارکرد: هم اکنون تمامی راه های این شهرستان باز بوده و تردد خودروها در آن ها به کندی انجام می شود.

رییس اداره هواشناسی عجب شیر نیز میزان رطوبت هوای این شهر را ۱۰۰ درصد اعلام کرد و گفت: هم اکنون دید افقی در سطح این شهر ۱۰۰ متر است.

فرهاد علی محمدزاده افزود: میزان بارندگی در سال زراعی در این شهرستان بیش از ۸۱ میلی متر است.

وی، بیشینه دما در۲۴ ساعت گذشته را یک درجه سانتی گراد و کمینه دما را منفی ۴ درجه سانتی گراد اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مه غلیظ موجب کندی تردد خودروها در راه های مواصلاتی عجب شیر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..